15de

göööööööttans, nu är flera månaders väntan över, för imorgon åker vi, wieeeee :D
förra gången reste jag i tights, och det var så himla tight runt benen (hshs, jag vet, det är det som är poängen med tights, men det var lixom obekvämt tight), så jag åker i svarta velour-mysbyxor från gina tricot. har ju gråa juicy från thailand också men dom är så långa så dom släpar i golvet. sen tror jag att jag tar min turkosa juicykofta också.
jag har packat färdigt allt nu, har bara mobilladdare och ipodladdare kvar att packa ner. jag har laddat ner massor av spel till ipoden nu, så jag har nåt att göra när vi ska sitta och vänta i Istambul i 5 timmar.
nu ska jag kolla färdigt på desperate housewives, pussar!!

vid en lunchrestaurang i spanien....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0