22:36

Hellau!! Nu kom vi hem från en låååång shoppingdag. pappa och Elliot åkte och spelade golf i morse, så jag och mamma gick från hotellet vid 10. Vi gick i lite olika varuhus bland annat Central World och Platinum, en marknad tror jag och lite gatustånd. Jag orkar inte räkna upp allt jag köpte, men det var bland annat ett par låga platta svarta converse i skinn, ett par mörkbruna gladiatorsandaler, massor av linnen och blusar, lite nagellack, filmen Letters to Juliet och ett halsband. Typ.

Efter all shopping, klockan 8 typ, tog jag och mamsi en footmassage. Så skönt!!
Igår kväll (jag orkade inte skriva när vi kom hem) gick vi på en resturang som hette cabbages&condoms. Det var massor av provdockor och julgranar där som var fulla av kondomer. Gotti. Efter maten fick man med sig en kondom hem. Hahahahah.


Imorgon är sista dagen här. Vi ska till varuhuset MBK och shoppa det sista. Jag hoppas på en mulberry, vi får se hur det går med det! Vårat plan hem lyfter 23:45 så vi har hela dagen på oss. Nu ska jag kolla på film. vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0