Back on track

Längesedan nu! Jättehärligt att jag ligger bredvid poolen i Mae Phim i Thailand om 10 dagar. Ska bli så skönt att bara släppa allt nu! Snön och det groteska vädret, alla läxor och prov (OCH BETYGEN!!) och bara relaxa i dryga 2 veckor.
Kristianstads-bilderna sket ju sej lite, men ni fick se det viktigaste och resten finns på facebook!

Ikväll har pappa lovat mig att fixa massa bilder från allt. Dom ligger på en annan laptop där heeeeela våran familjehistoria finns, i bilder! Så det blir från resor när jag ver liten, förra och förrförra thailandsresan, spanien i somras och kanske nån från när vi var en helg i polen och spelade golf för några år sen. Lite från attl, helt enkelt.
Då får jag också fixa en design, denna som är nu är hemsk, I know!!

Slänger in ett inlägg här snart om vart vi ska vara i Thailand, vilka hotel och så. Längtar sååååååå!

pussar sålänge!

Thailand förra sportlovet, ön Koh Mak.
Kan man vara kär i ett land?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0