fler spanien-bilder!

som ni kanske kommer ihåg var jag ju i spanien på sommarlovet, så här är fler bilder från det!!
ovanför louret de mar
när jag måste underhålla mig själv kan det se ut sådär
alltid redo
en vanlig dag med vilma
när spanien vann semifinalen, detta var i figueres
på salvador dali-museet i figueres
jag och elliot tränade volter i poolen på hotellet Calina. det var i staden Cadaques.
innan ett dyk
utanför våran lägenhet på hotellet Calina.
samma.
ovanför molnen på väg till Frankrike.
på väg till en resutrang på VM-dagen! det var en projektor över en hel vägg.
så ballt när dom vann!!
en heldag i Frankrike, vi bilade ju omkring så vi var i barca, cadaques, figueres, frankrike och andorra.
nu kom alla bilder i lite fel ordning, men det spelar ingen roll. detta var i Andorra.
frukost i andorra
middag samma dag
kokhett på Ramblan i Barcelona
takpoolen i Barcelona!
så, det var det mesta. jag vet att dom kom extremt långt efter men jaja.
jag ska vara snabbare med dom nya thailandsbilderna!!
puss.

Kommentarer
Postat av: lovisia

najs bilder!!

2010-12-05 @ 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0