Julafton

Hej och god jul!! Har ni fått skojiga julklappar?? Mina kommer om några dagar när vi åker till Bangkok. Bangkok=shopping!!!! Längtar så mycket till det. Idag blåste det, asmycket, vilket innebar höööga vågor!! Det var jätteroligt att bada i dom, annars har vi mest vart i poolen. Har träffat en del andra svenskar idag som vi har pratat med också. Jag och mamma tog manikyr och pedikyr, det var skönt men nagellacket har redan skrapats av på händerna. Igår var vi på en marknad på kvällen. Dom hade jättemycket saker, jag köpte lite trosor, Elliot köpte en tischa och pappa ett par solbrillz. Innan det var vi och åt på en pizzeria, det var asgott!! Nu, som avslutning på denna julafton, ska vi till en resturang som heter typ Tamnanpar. Det är typ en regnskog där inne, och dom serverar b.l.a. Krokodil. Det kommer komma många bilder där ifrån!! Nu ska jag unlocka några banor på Rubert's kick'n fly med en pepsi. See ya!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0