Rottweilers

Nu kom vi hem till hotellet och jag är verkligen svintrött. Våran nya bungalow är jättemysig. Stranden är jättefin och poolen har nåt fel så den kan man inte bada i. Idag har jag solat jättemycket, ätit god lunch, solat lite mer,
thaimassage i en timme, tagit massor av bilder, läst min braiga bok, ätit god middag, sovit och lyssnat på spotify..






På vägen hem från middagen kom det fram 2 stora svarta rottweilers och typ naffsade och strök omkring runt benen på oss. Gud, den enda tanken som gick i mitt huvud då var att dom skulle tugga av mitt ena ben så jag fick hoppa på ett ben resten av livet. Tänk om dom hade smittat mig med rabies. Scary!! Annars är det sol och jättelagom varmt. Det enda negativa med Thailand är 1. Myggorna (jag har 18 stycken bara på utsidan av högra benet. Kliar en del ja!!)

och 2. Att jag saknar mina bästisar.
Förutom det är det paradis här, och då menar jag perfekt paradis. Nu ska jag läsa, Hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0