boende i thailand!

Vi åker till flygplatsen runt halv 2 på onsdagen den 15de december. Sedan sätter vi oss på ett flyg ner till Turkiet där vi mellanlandar. Det är ungefär 3 timmar mellan planen tror jag. Sedan kommer vi fram till bangkok på torsdagseftermiddagen den 16de, då sätter vi oss direkt i en taxi till Mae Phim Rayong på nordöstra kusten. Där ska vi bo på ett hotel som heter Villa Bali (<-- klicka!).
Där stannar vi mellan torsdag kväll (den 16de) och tisdag (den 28de) mitt på dagen, alltså i knappt 12 dagar.
Precis utanför Mae Phim Rayong ligger en ö som heter Koh Sameth. Där kommer mins kusiner vara så antagligen blir det väl en dagstur ut dit. Sedan ska vi också ha med oss golfklubbor så vi ska nog spela någon dag också.

Så på tisdagen den 28de sätter vi oss i en taxi till Bangkok och stannar där mellan tisdag kväll (den 28de) och fredag kväll (31e). Då kommer vi bara shoppa, pappa och brorsan tar nog nån mer golfrunda, mer shopping och spa, mumsiii :)
Jag tror att vi kommer sitta på planet på nyårsskiftet, haha. Det kan ju vara lite fräsigt att se fyrverkerier uppifrån :D

En till bild från pollen på Villa Bali. Hotellet ligger typ 5 minuter från stranden, så jag kommer nog hänga vid poolen mest med min balla rosa big-momma simring och en bok. Så slipper jag bli bränd på sånadär äckliga hela-jordens-top-fem-farligaste-djur-maneter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0