Villa Bali resort & spa Mae Phim

Nu har internetet fixats!! Vi kom hit i förrgår kväll (till hotellet vi kommer bo den närmaste 1,5 veckan, villa Bali) i onsdags alltså. Så käkade vi jättegod thaimat till middag och jag och mamma tog en fotmassage efter. Sen på torsdagmorgon åkte vi båt ut till Koh Samed där mina kusiner och deras familj är nu. När vi kom dit badade vi i havet och åt lunch, sen badade vi i deras pool i typ 3 timmar och åt glass :) efter det gick vi till Ploy Bar, det var eldshow och uppträdanden och massa roliga grejer, sen spelade vi biljard och en asrolig grej som man skulle kasta darts på ballonger. Sedan bokade våran familj ett hotellrum på ett hotell bredvid deras, och mina föräldrar och min brorsa sov där, jag sov hos mina kusiner. När vi vaknade imorse så gick vi och åt frukost, då blev jag typ magsjuka, men det blev bättre efter.. Ja. Sedan har jag bara legat och pressat hela dagen, fick faktiskt bikinilinje!! :D sedan tog vi en båt hem till villa Bali igen, jag sov typ hela vägen haha. Nu ska vi snart ut och äta middag (klockan är kvart i 7 här) och sen kanske ta en fotmassage eller nåt. Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0