10:13

har det hant nat nytt i sweeeeeeden ?
nu har vi nyss atit frukost, scrambled eggs with bacon at jag.
jag vet inte om jag skrev det, men igar akte jag, elliot och pappa pa en moppe vi hyrt till nagra elefanter. jag klappade en, den var sa jadra stor!  :)


idagt vet jag inte vad vi ska gora, antagligen sola och bada. jag maste gora lite laxor jag har tagit med mej, :( .
och sen kommer jag nog lasa ut boken jag borjade pa igar, den blablabla handelsen med hunden om natten eller va den heter, den ar jatterolig och bra.
inklusive idag ar det 8 dagar kvar har pa koh mak, sen ska jag och mamma aka till bangkok en dag tidigare an pappa och elliot sa vi kan shoppa lite extra.
min branna pa axlarna har gatt bort, sa det gor inte ont langre :D
nu ska jag fortsatta med min bok,
pussssar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0