sitter i linne och kortkjol och svettas ;)

tjenareee, hur ar det hemma i snon?
jag har nyss kakat frukots (klockan ar 10:35 har) och innan det joggat en bit med pappa pa stranden.
det ar fint vader har, sol och 30-35 grader nanting? i vattnet ar det runt 25-27 tror jag, det ar lixon varmt nar man gar i.
jag forsokte logga in igar, men jag kunde inte hitta snabelA sa jag gav upp, haha :)
juste, kommer ni ihag for nagra veckor sen nar min kamera paja, eller A, det kom in ett dammkorn inuti linsen sa den akte in pa lagning? det har hant igen, fast nu ar det ett langt streck over linsen istallet tyver. sa det ar lite fula bilder, menmen :)


jag fattar inte hur man laddar upp bilder, sa min pappa far hjalpa mig senare, om vi inte har nat att gora. man kan i princip bara sola, bada, ata och sova, hahha.

nu ska jag forsoka fixa med designen och sen bada,
pussar fran blekfisen :)

jag är magsjuk :) :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0