torsdagen den fjärde februari

hejsan!
nu var det ett tag sen jag bloggade..
nu är det faktiskt exakt en vecka kvar tills planet till finland går, (mellanlandar där) eller 167 timmar och 40 minuter....
och det är tolv dagar tills jag fyller 13!
jag har hittat några bloggar som några svenskar i thailand skriver, denna, denna och denna.
jag har tagit emot de sista beställningarna av tröjor som mina kompisar vill ha, haha :D
och juste, jag lämnade ju in min kamera på lagning för nån vecka sen, och det var osäkert om den skulle komma tillbaka i tid till resan, men den kom igår! och det bästa var att det gick på försäkringen :D
nu har jag inget mer speciellt att skriva, jo en grej.
.
mitt drömresemål är defenitivt New York!
kissesssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0