3 HOURS

Häääj !
åker till spanien om ett par timmar,
har nyss packat klart och sånt ! :)
och juste, spanien vann matchen igår !! inte för att jag är intresserad av fotboll, men endå ! :D
(nyduschad!)
jag flyger i en tunika från tessie och brun-beiga gladiatorsandaler.
jag kommer inte kunna uppdatera så ofta i spanien, bara där dom har gratis WiFi, alltså internet. så vi får se, men det finns väl internetcafé ? :D
nu ska jag fixa det sista till handbagaget och äta så mycket jag orkar. flygresan tar 3 timmar (man får ingen mat), och vanligtvis blir jag hungrig varannan timme (sjukt, jag vet..), och man får ju inte ta med sig mat ombord. :'(
men vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0