45 GRADER TYP

vi kom hit i förrgår tror jag.. planet var jättesent när vi skulle hit så vi fick vänta i flera timmar. jag köpte några tidningar och en parfym ! (provade några nolitablusar och en missionjacka på taxfreen också, men det var bara S och M kvar, men det var 50%!) sen landade vi i Barca på kvällen, juste, vi flög men 20000000 8åriga ungar från nåt fotbollslag som satt och sjöng sina ramsor hela tiden. spelade in det så det kommer upp när vi kommer hem. iallafall, när vi landade hyrde vi en bil och åkte till vårat hotel och sov. på morgonen skulle vi till stranden, men mamma hade glömt bikini hemma så vi fick gå runt ett tag och leta. sen skulle vi då till stranden , och det var visst en nakenstrand !?!?! hahagagahahah. sen åt vi middag nånstans, sedan åkte vi vidare i våran lila hyrbil, hamnade i världens längsta bilkö men vi kom fram tillslut till ett nytt hotell. på morgonen, idag alltså, gick vi till shoppingcentret som låg bredvid hotellet. jag köpte 2 urgulliga linnen från zara och HM. sedan åkte vi till ett nytt hotell (världens finaste altan!) och sedan till en ny strand nära staden Roses. googla det, det är såååååå fint! så låg jag och pressade en del, är liiiite brunare nu :D sedan åkte vi till hotellet, då skrev jag förra inlägget, sen gick vi i 2 timmar typ och letade efter en resturang. på vägen var det en bil som krockade med en motorcykel som åkte in i en annan bil, det såg lite läskigt ut.... nu ska jag fortsätta läsa min bok, Elsas mode, den är grym ! Love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0