ramblan

nu har jag varit på en marknad mitt i Barcelona. jag köpte bland annat en svart kofta och ett par jättefina skor ! igår var vi typ på Ramblan efter att jag hade köpt 2 grejer på zara. Ramblan är en låååååång rak gata med träd på båda sidor. det kryllade av sånadär utklädda gubbar som stannar upp som statyer och gummor som sålde solfjädrar. längre bort var det en gigantisk HM (typ 5 våningar) och där köpte jag en brun bikiniöverdel med paljetter. jättesöt ! byxorna till den fanns inte kvar men den passar jättebra till en annan enfärgarad brun jag har. men nu ska vi snart upp till poolen, och efter det till La Grada Familia. loveee

Kommentarer
Postat av: alexandra♪♫

hey, när kommer du hem?

nathalie åker ju idag och mona är väl hemma eller? hon skulle till iran en vecka efter och hur länge är niki borta egentligen? VI MÅSTE JU TRÄFFAS INNAN SKOLAN BÖRJAR! DETTA ÄR ABSUUUURT :D

KÖSS♥

2010-07-16 @ 13:16:46
URL: http://alexandraimper.blogg.se/
Postat av: Niki

när min mamma var på ramblan blev sepi astrött på henne, min mamma ville ta kort hela tiden. Make sure att du kollar in zaras hemavdelning. Du kommer börja grina så fint som det är, snart kommer jag till barca också, men då kanske du åkt hem....AAAAnyways är jag deppig just nu, som in i helvete, har kommit hem från iran idag och saknar mina gulliga kusiner och att ta några bloss på vattenpipan, bara att vara där. Saknar dig och Mona nåt så enormt, nåt ska vi göra innan skolan börjar, ok?:)

Blev värsta mailet detta. Men hälsa dina föräldrar och bror din.

Adiós

2010-07-16 @ 19:43:18
Postat av: Niki

glöm inte att gå in och sitta på carpe diem, sepideh brukade jobba där, jättefint, sängar att ligga på och allt med massa goda fruktdrinkar;)

2010-07-16 @ 19:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0