Roses

vaknade nu, det är strålande sol och riktigt varmt. planerna för dagen är att åka till ett badställe som vi kollade på igår på vägen hem. kusten här är lixom typ: straaaaaaaand straaaaaand straaaaand (som Skagen typ) Berg,( typ stup med bilvägar högst upp) Berg Berg straaaaand. och på stranderna är det smockfullt med barnfamiljer och parasoler. igår när jag låg och solade kom det både parasoler, kläder och handdukar flygandes, det blåste en del. just nu sitter jag på altanen, åååh det är så himla fint här! när jag blir stor ska jag köpa ett strandhus i Roses, alla är stora och vita och jättefina, och har världens fräckaste utsikt eftersom dom ligger på ett berg. nu ska vi ner till frukosten !! (jag bloggar från ipoden nu, det är därför det inte är några bilder. men jag hoppas att jag hittar nåt internetcafe här, för jag har tagit typ 200 bilder !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0