Spanien - Holland

sitter inne nu med min bikinilinje och läser felsms.com . den absolut bästa sysselsättningen ! jag har bränt mig och det är alldeles för varmt för att vara ute. vad va det nu igen jag skulle skriva....? jo, imorgon sticker vi här ifrån, till franceeeee, över dagen bara, sen sover vi i Andorra ( litet land mellan spain och france) och sedan tillbaka till Barca ! våra grannar här på hotellet skulle sticka idag, så vi fick all deras kylskåpsmat, vilket innehöll en massor chokladpudding. men det ligger i min rödbruna tjocka mage nu. ikväll är det final, VM, ååh det ska bli så jävla kul ! jag har typ inga röda kläder, men jag har ju mitt gula volanglinne jag kan ha. hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0