Väderöbod

just nu sitter jag på balkongen och gör typ ingenting !
okaaj, jag vet inte om man kan kalla detta resa, men nu åker jag en vecka till väderöbod, antonias land,
sveriges västligaste punkt !
det blåser väldigt mycket där, så ifall det blåser för mycket kan vi inte ta oss därifrån, heheh. så vi kanske blårer inne och måste stanna en månad, we'll see !
heheh, jag och min coola flytväst!
men nu ska jag ta och fixa det sista,
så hörs vi om en vecka (förhoppningsvis) med massa bilder !
loveeee
på väg till väderöbod förra året !

jag och antonia i min båt förra sommaren !

och jag måste skriva en grej till,
alla ni som inte har färgat ögonfransarna nån gång, gör det. det är nåt av det bästa jag har gjort i mitt liv. om ni bor i götet, gå till Salong Florence bredvid Johannebergsskolan. dom tar 100 spänn för det och mitt har suttit i drygt en månad nu.
det är verkligen toppen, jag menar, man behöver inte köpa mascara, man behöver inte stå och kleta på den, och man behöver inte stå och hänga över handfatet på kvällen för att tvätta bort den.
så det är mitt tips !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0