kristianstadsbilder, dag2

sen på tisdagen var vi på chip-träningsområdet (korta höga slag) och tränade hela förmiddagen.

söta malin

Norsk poängbogey (man ska slå slag med klubban mot hålet, som vanlig golf, men man måste kasta/rulla bollen en gång per hål)

antonia, jag, emmy, malin och anders. nora fotar.

emmy tittar fram

100% vaken
sen var det lunch,

gulliga erik :)
malins mysiga näsborrar
sen spelade vi nåt jättecp spelsätt, som var skittråkigt. jag spelade med Malin.



sen köpte jag och antonia märkpennor, hon rosa & jag lila, så markerade vi alla våra bollar lite feinfeint.

sedan bowlade vi, i början gick det inte så jättebra för antonia...

kalle, anders och antonia.

sen gick det bättre för antonia ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0