9 januari - i Barcelona

Vi stack ut i förmiddags och åt tapas till lunch, riktigt gott! Satt faktiskt utomhus i solen och åt, så varmt och skönt.
Jag hade en kjol på mig idag, men eftersom det bara var runt 13 grader nu på eftermiddagen/kvällen så bytte jag om till de nyinköpta jeansen.
Vi gick omkring i några butiker, massa outlets och vanliga butiker. Det finns många butiker här som är samma som Sverige, men också Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, och självklart tusentals Zara's och HM.
Dagens finaste butik var nog Sephora. Åh den såg så fin ut utifrån!
Senare käkade vi middag på Orgiens. Åt en pastarätt med kyckling och sedan crème catalan till efterrätt, så nu är jag supermätt.
Jag är supertrött så jag somnar nog snart. Vi hörs imorgonbitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0